Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 16:24:02 +0300

Tere!

Haapsalu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/24118 
aadressile Lääne maakond, Haapsalu linn, Herjava küla, Tõru tn 1, Lääne 
maakond, Haapsalu linn, Herjava küla, Tõru tn 1 (Aiamaja, Abihoone) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitamine avalikult kasutatava tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27133430>  (menetlus nr: 
452307), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haapsalu Linnavalitsus) või menetleja (TÕNU TAMMESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister